Kategorier
Min dagligdag

Ã…hh nej

Idag da jeg kom hjem fra arbejde var jeg vildt træt, så jeg tog mig en lur på sofaen. Da jeg vågnede var der gået 2 timer og jeg havde fået ondt i halsen og næsen var begyndt at stoppe til.

SÃ¥ det ser ud til at jeg kan glæde mig til en omgang “nedtur” for helbredet de næste par dage 🙁

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *