Onsdag var sidste dag i London og der var lige et par løse ender og sightseeings som skulle nåes inden vi skulle hjemad.
Vi startede med at tage metroen til Oxford Street (igen) så Jan kunne få de kondisko som han havde kigget på tidligere. Derefter tog vi hjem til hotellet og fik alle vores ting pakket sammen og checkede ud i receptionen. Vi fik hotellet til at opbevare vores kufferter imens vi tog ud i byen igen.
Først fik vi en omgang belgiske vafler i nærheden af hotellet og derefter tog vi med The Big Bus Company (ligesom igÃ¥r, for vores billetter var stadig ok) hen til Madame Tussaud’s. Vi fik taget nogle gode billeder, men var begge lidt skuffede over at stedet ikke var større. Vi havde troet at der var fire gange sÃ¥ mange voksfigurer.
Efter Madame Tussaud’s tog vi ind pÃ¥ Hard Rock Café hvor vi spiste tidlig aftensmad og fik købt et par T-shirts. Derefter tog vi tilbage til hotellet og fik dem til at ringe efter en taxi som kørte os til Viktoria Station.
Turen tilbage til Gatwick lufthavn gik fint og det samme gjorde flyrejsen hjem til Billund. Vi var hjemme i Thorsø igen kl. 00:45 onsdag nat.













